class="single single-cth_speaker postid-3407 animate-page wpb-js-composer js-comp-ver-4.12 vc_responsive" data-spy="scroll" data-target="#navbar" data-offset="100">

Ведмідь Ярослав

 У комунікаціях з 1999 року, до цього був журналістом і редактором в «ІнвестГазеті». Працював в ряді агентств: AHT Group (Агентство Гуманітарних Технологій), Прайм-Тайм (сьогодні PRT Group), Агентство соціального проектування (ASA).
У 2003 році заснував PR-агентство MTI Consulting, яке до 2009 року реалізовує більше 100 проектів для більше 40 клієнтів. З 2007 року навколо PR-агентства створює групу компаній, до якої входять Infocity (польові кампанії та громадські слухання для будівельного і девелоперського ринку), event-агентство Tri.O і агентство маркетингових комунікацій ClanSoprano.
У 2011 стає співзасновником цифрового агентства PlusOne DA, яке за рік з старт-апа входить в ТОП-10 українських цифрових агентств.
У 2013 році запускає власне цифрове агентство Postmen.
Інвестує в інтернет-бізнеси і бере участь в мережевих культурних і цивільних проектах.

Тема:

  • Performance Marketing – як відслідкувати споживача в online каналах?

Тези:

  • Як відшукати likes & shares в аналітиці?
  • Як змінюється структура продажів offline та online?
  • Шлях від аналізу трафіку до конверсій – реальні кейси.
back to top